2007年1月22日 星期一

泰國 - 吃喝篇



係上年, 因為之前去希臘買左Emirate Airline 既ticket, 咁啱佢地做緊promote送泰國機票, 但係班次係夜機去, 晚機返! (夜機係夜到夜晚十點半機, 去到都半夜十二點幾一點)... 所以我同大少就係九月去左泰國好隨意咁玩左四日三夜 (其實實際玩得兩日半, 因為第一日去到已經係半夜,, 無玩到, 而最後個日坐六點機, 四點又去機場, 又無左半日)  


首先今次介紹返我地呢個trip 食過D乜啦....


鐘意食辣野或泰國菜既朋友, 黎到泰國, 緊係24小時都不斷搵好野食啦... 我同大少都係為食兵團既成員,, 點會錯過今次既機會呢!!!!


係香港時, 我都做左少少research... 睇過書, 上網check 過... 以下有D就係我地plan 左必食既野啦..



MONT西多士... 連吳君如都開咪話好味,, 我個朋友更話不吃不可既西多士... 我同大少lunch 未食lunch 就去搵呢個西多士啦... 可能期望越大,, 失望就.... 有少少囉.. 都好味.. 但又未去到不吃不可既程度囉..


地址 : MBK商場(BTS National Stadium), 2樓近酒店那邊


 


****************************************************************


夜晚去左一個胡慧沖介紹既餐廳... o個個地方較為隔涉... 要轉的士, 但好多的士司機都好似唔識路.... 幾經辛苦終於搵到... 不過都無白去,, 因為個景個FEEL真係好正... 個餐廳開係一條大河邊, 可以望到日落, 背後有一條大橋, 夜晚有腳架的話影相會好靚.... d野食亦都好好味, 好平..




有冬陰功大蝦飯, 紫菜魚蛋湯, 炒通菜, 一條超大條GRILL 魚... 好味!!!




因為無帶腳架, 好難得先影到一幅稍為清d既黃昏景.....



我同大少既合照, 無一張係清囉... 但想俾大家睇下呢到既景,, 後面有條橋, 夜晚都幾靚..


Buri Tara Bar & Rest


762/2 Rama 3 Road, Bangpongpong, Yannawa, Bangkok


Tel : 02-682 94579, 5:00pm – 1:00am


*************************************************************


除左食, 就係不斷行商場... 我同大少都唔係好鐘意逛SHOPPING既人 (應該話, 如果同大少一齊, 我無Shop得咁癲, 費事要佢等啦... Shopping 都係約女仔一齊去開心D).. 所以來來去去既商場對我地黎講都無乜特別..


途經麥記, 點可以錯過我最愛既"芋頭Pie" 呀.

.. 幾年前黎泰國, 試過呢個"芋頭Pie"後, 我就一直念念不忘,, 前一排... 香港曾經都出過.. 但唔知係咪先入為主, 我都係覺得泰國呢個好味好多.... 大少第一次食... 都話無介紹錯... 正!!!!!!  但太快食晒... 無影到相.. HAAA



***************************************************************************************


除左食正餐&小食外... 榴槤又點可以唔食呀... 如果可以, 我真係想一個人食晒成盒榴槤,,,我係榴槤超級fans... 但係, 因為榴槤既卡路厘好高既關係... 所以一直都會抑制自己唔俾自己食.... 但黎到泰國, 又平又好味.. 點都要食啦!!!! 


我地香港人好多時都鐘意食比較熟既榴槤, '林林地' '一pat pat' 先好味... 但原來係泰國, 佢地本地人反而係鐘意食生, 爽既榴槤.. 所以當我地成日揀d又熟又林既榴槤, 佢地就會知我地係香港人... 而且較熟既榴槤係個邊因為唔受本土人歡迎.. 價錢亦都相對較平.. 所以如果大家去到泰國食榴槤, 千祈唔好買貴野.. 除非你鐘意食'生'榴槤啦!



呀... 唔記得同大家講, 咁啱有個best best friend - Cherry, 佢同我地同一時間去玩, 所以約左一齊食左餐飯, 呢PACK 榴槤超好味, 十蚊咋!


**********************************************************************************


泰國呢排既熱門好去處又點少得 STATE TOWERMezzaluna / Distil, 呢個STATE TOWER 好似話係全泰國最高既酒店, 係頂樓設有餐廳... 大家可以去Distil 訓係一張大SOFA 到一路望夜景, 再order一杯飲品,, 同至愛/三五知已傾下計, 都好好feel 架....



如果想食飯, 又可以去上一層既Mezzaluna到食義大利餐...  當然又係可以飽覧泰國全夜景.. 個feel又係無得嘆!  不過以我地既經驗... 下次再去的話, 我地只會去 Distil 到飲杯野傾下計就算啦.... 因為Mezzaluna個到既野食真係幾'拿利', 我地兩個人叫左一碟扒, 一碟義粉 & 一杯紅酒都已經千幾蚊啦..  而且D野又細碟. 又唔係話好味到無得頂.... 係泰國呢D地方... 緊係食D又好味又平既野啦... 你話係咪?!


呢個係送既頭盤, 鵝肝... 雖然話唔係好味到無得頂,, 但又唔係唔好食... heeeeeee




個夜晚就在你腳下!!!! 




可惜D燈光太暗, 所以都無影到D食乜...


63rd/F, State Tower , Bangkok 1055 Silom Bangkok


11:00am – 8:30pm, www.thedomebkk.com



(去呢到唔可以著得太causal , 背心短褲, Noway!)


*********************************************************************************

另一日就去左China Town 既海外天到食翅啦.... 最好味既一日....



一人一鍋翅, 腰果炒海參, 馳名蝦碌, 蠔油炆鵝掌.....




一鍋翅都係六十蚊港紙咋. d翅又大條又好味... 海參又好好味.. 鵝掌又好入味...  好後悔個時掛住食, 無再仔細影清楚D餸呀...


地址 : 基本上坐的士去到china town就會見到.. 對面仲有林珍香賣呀,,, 一次過食完再去掃貨啦!!


***************************************************************************************


最後一日, 約埋好朋友一pair去一間又係係河邊既餐廳...




食黃金蝦碌, 烏頭, 咖喱炒蟹... 仲有D乜都唔記得lu....  (因為唔係太好味, 又唔算平)

其間我地仲食左Swensens 雪糕, 好好味! (係Siam Paragon Foodcourt入面), 仲有去翟度翟食一磚磚好多味既雪糕, 街頭小食, Rotiboy 超大包包 (又係好出名, 要排長龍買架, 但個個包都係新鮮出爐) etc...


好啦... 吃喝篇就介紹咁多住啦.... 遲D再介紹埋玩樂俾大家睇呀!


8 則留言:

  1. 泰國我都好鍾意去架, 我前前後後總共去過廿幾次啦, 鬼咩d野又平 又正 又好食 , 再加上我又好喜歡shopping呢.....我依家唸吓都已經好開心 好興奮 啦, 唔得我都要計劃一下今年去泰國走一轉先 ~~

    回覆刪除
  2. 哈哈 !! 我又係泰國超級fans , 去完又去 ~~ 不過又真係好好玩. 又平, d野又好味. 最重要真係有度假feel  ~~

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年1月22日 晚上10:42

    Amy : 你何止係泰國超級fans呀,, 你仲係日本痴添呀.... 不過你覺唔覺近年泰國D物價升左好多呀??  除左食真係好抵又好食外, 我都無乜買野呀..... 泰國最吸引人既就緊係超豪超靚既酒店啦... 去其他國家, 邊有住得咁開心呀!!! 士蕉拔拔 : 嘩..去過廿幾次咁多呀!!!!  不過我都覺得泰國的而且確好抵去... 但有時候又會好貪心咁諗, 難得有假期, 想去多D唔同既地方睇下...  喂, 你去過咁多次, 不如你又寫blog介紹下有咩好去處, 俾我做個reference都好呀!!

    回覆刪除
  4. 嘩, 你九月去泰國, 我都係九月底去泰國Honey Moon啊, 唔知係咪同時間呢, 亞肥同我勁鍾意食China Town嘅嘢食, 另外我哋住係State Tower都有上頂樓食Dinner, 個景超靚

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年1月23日 凌晨4:47

    Mug 師奶 : 你住State Tower 正唔正呀? 你個HONEY MOON係咪好開心呢..... 但我覺得state Tower 頂樓間餐廳好貴呀!!! 唔抵食,, 都係China Town 啱我多D...

    回覆刪除
  6. 我覺得好酒店式住宅feel, 我麻麻哋不過肥仔豹就好like ; 我都覺得係China Town 嘅嘢食好味d, 我哋去咗兩晚; 至於State Tower 頂樓間餐廳係好貴呀, 不過 Honey moon豪d吖麻 有個笑話 就係個Waiter"楊"吓枝飲完樽水, 好細聲咁問肥仔豹重要唔要, 咁亞肥仔豹係到遊緊魂, 點吓頭, 誰知我去完個廁所返來見到個Waiter又送枝水嚟, 問亞肥至知個笑話 (原來個Waiter問重要唔要多枝水, 而佢聽唔到見佢"楊"吓個吉樽, 以為係咪唔要收走)..........成舊水枝水啊, 暈

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年1月24日 凌晨12:43

    Mug 師奶 : 嘩... 咁咪肉都赤埋, 成百蚊枝水... 真係貴得離譜(我無check單, 淨係知埋單要成千幾蚊), 去歐洲食餐飯都唔洗咁貴...  呢間野真係只此一次, 下不為例!  喂, 你下次去試下住Millennium Hilton 或者笨B媽媽介紹既Marriott, 個到既早餐真係正到不得了架!!! 食到唔捨得走...

    回覆刪除