2007年1月9日 星期二

X師奶!


今日心血來潮想搵返以前長頭髮D相睇下...  我好掛住我把長頭髮,,, 但唔知點解... 留極都留唔長,,, 都剪左成年,, 點解都唔識長返.... 好掛住你呀,,, 頭髮!! 

今日好唔開心.......  都係自己衰... 怪得邊個?  有時有D野,, 如果你問我要點樣先可以令我開心返.. 我都唔識,, 唔開心已經唔開心左... 做乜都無用...  只係自己睇唔開姐..  其實都係自己無聊, 自己傻....

係某年某月某日... 我可能就會變左X 師奶... 電一個大卷短髮... full住個海底泥通屋走!  


4 則留言:

  1. 嘩!!半年都唔識長,係咪有壓力呀妳~小心d喇,嘩哈哈 ~~快d留意下有冇脫髮呀 、頭髮變幼呀、髮線向上呀等等呀!!呵呵~~小心小心!!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年1月9日 晚上9:21

    Sam :   我啋過你呀!  我D頭髮係幼細 NOT 少,, OK~

    回覆刪除
  3. 我鍾意你呢張DIY....勁好笑 , 我有時喺屋企都係咁樣走黎走去, 有次有個陌生人拍錯門, 我一開門佢見到我都嚇咗一跳... 哇哈哈 .  (唔知佢會唔會有陰影呢 )

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年1月12日 凌晨1:55

    Me : Thank You ... 我無野做時就鐘意亂咁畫.. 我覺得敷左海底尼既樣仲好似好睇過我真人... 我估我訓醒個樣仲嚇人!

    回覆刪除