2007年1月27日 星期六

西柚煙肉減肥餐 - Day 11 & 12

西柚煙肉減肥餐 - Day 11 & 12

呢個西柚煙肉減肥餐終於完滿結束啦!!! 前兩日開始生左粒大菲滋, 痛到我連吞口水都困難..所以臨尾呢兩日都無完全跟足食法..... 不過overall都有成績,, 我已經心滿已足!!!

第11 日已經痛到連早餐都無胃口食, LUNCH都係由大少煮左少少野俾我落下肚咋! (點解咁嚴重?! 因為我粒菲滋超大粒, 而且生係喉嚨位, 連隨扁桃線都又腫又痛, 前日出街行一陣, 又凍親! 真係一不黎二, 二不黎三... 啋啋啋!!!)

基本上無胃口時, 食乜都無味,,, 大少好細心將D西蘭花切細細粒等我容易吞.... 無食西柚, 驚'那'到粒菲滋..

晚餐大少煮左一D日本麪食.... 好耐無食呢D野...但我粒菲滋令我無晒味覺... 所以浪費左大少一番心機

夜晚仲要肚疴, 攪到好似無食過野咁!

Day 12

經過兩日既不斷休息... 今日稍有好轉,, 但係我既扁桃線依然好痛.... 

早餐食左煙肉炒蛋 + 西柚半個

lunch 求其整左個沙律 + 西柚半個...

心情受菲滋影響.. 做乜都提唔起勁!

夜晚去左Mall到行街,,, 因為呢邊仲係Shopping Festival既關係, 好多地方都大減價.. 趁機去BALLY買左一條皮帶俾我親愛既爸爸.... 然後去左一間餐廳到食飯


大少就係俾呢到既HAMBURGER吸引住.....

佢已經忍唔住, 係第十二日偷步食左澱粉質先啦!!!!


呢個Humburger 名叫做"The Work" , 內有Beef Bacon, Mushroom, Beef... 份量重半磅!


我就order 左大蝦沙律... D蝦真係好好味!!!  (我都偷咬左兩啖麪包)

最後講下我食呢個餐既心聲:

其實呢個餐最難捱係頭五六日, 因為無飯無麪無包食,, 都幾頭痛,,, 日日食扒食肉都食到厭!  好好彩今次有大少倍住我減, 因為佢係過程中都不斷諗新野去整黎食... 同埋兩個人一齊做, 無一個人咁慘.. 起碼無咁大引誘先.... 不過食耐左又覺得個餐幾好... 因為個人真係無咁漲, 而且每餐都唔會有飽到想死既將況出現, 係七分飽個種感覺係最正!  Total減左五磅, 唔算多...但好過無啦.. 依家胃口細左, 希望可以keep住啦... 我地計劃臨返香港前十二日會再食多一次... 跟住就返香港大吃大喝!!  YEAH!!!!


沒有留言:

張貼留言