2007年1月12日 星期五

美食篇

寫呢篇網誌有少少矛盾... 因為之前講過要減肥.... 但回顧呢個禮拜都好似... 無左呢回事...haaaaa

但又好想同大家分享我最近煮過既野, 食過既野.... 好好味架!!   大家由得我啦... 我依家夜晚盡量都唔食殿粉質, 剩係食肉&菜... 同埋早餐好耐無食包包啦.... 都算出過小小力啦...

最近既晚餐..... (我最近多數都剩係食餸, 無食飯呀!)

香煎Sea Bean (唔知中文係乜?)

紫菜排骨豆腐滾湯


大蝦煎肉眼扒配薯菜 cook by 大少

我地依家夜晚都改食肉,, 但加左少少薯條囉... ^_^


彊蔥香煎三文魚 (原來煎三文魚好漏, 食太多都唔係咁好)



瑤柱冬菇竹笙炒什菜

LUNCH

磨菇飯 (呢種係意式個d 珍珠飯, 都幾好味!)

好鐘意一粒粒肥du du咁... 好鐘意佢個樣..唔捨得食呀..

焊燶 mini pizza 配焗薯... 大少既 TEA


沒有留言:

張貼留言