2007年1月6日 星期六

生日 - 繼續多謝各位朋友& my Darling (2)

原本想繼續講埋生日 (Part 2)先出門口,, 但趕唔切, 今晚大少Book 左係Abu Dhabi 聲稱八星級酒店到食 Dinner Buffet , 但好黑仔, 我個相機由尋日係咁不斷影, 影到今日去到酒店先知無晒電, 所以無乜影到靚相俾大家睇....

....我繼續講返我點樣由尋日笑住訓, 訓到今日笑住醒...   (因為我好開心, 請大家饒恕我咁長氣)

雖然尋日好夜先訓, 但今日十點大少俾電話鬧鐘嘈醒左,,, 就訓唔返,, 而我其實仲好想訓, 不過大少係咁'碌黎碌去', 攪到我都醒醒地....

當我仲係張床到 ' 典' 緊, 同大少係到傾不如再焗麪包食, 又話想煮蕃茄餐肉通粉食,, 總之就訓係張床遲遲唔肯起身啦... 突然間, 我又發現我頭頂枕頭位個到有舊野頂住... 再望多眼, 嘩!!又有禮物呀!!!!

點解咁多禮物既?  點解你咁錫我既.... 好開心呀!!!  真係好開心你對我花既心思,,, 好感動呀!!!  我真係好愛你呀,, Dar Dar..

今日先正式開個生日蛋糕黎睇, 原來大少用左D BlueBerry Jam 唧左D字俾我... 睇下 Tee Tee 都睇到口水流呀...


My B-Day Gifts (Thank You, Dar)

Bellboy Coins Bag..... I love it!

今年生日好開心... Dar,, 我知你花左好多心機黎'乙水' 我... 再一次多謝你 ... 你夜晚問我愛你有幾深, 我真係唔可以用語言去表達, 但希望你會不斷感受到啦! I Love You!


9 則留言:

  1. hey i have one girl friend very same you story , but she live in canada !!!

    回覆刪除
  2. 我真的感受到你的幸福啊~  happy birthday 呀!

    回覆刪除
  3. humm, nice coin bag

    回覆刪除
  4. Diana ~~~ l'm Back !! Happy Birthday !!  又大一歲la ...祝你日日都咁幸福 !!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年1月8日 上午9:41


    H.P. : Thanks!!! (多謝你讚我瘦, 但你又俾我呃左啦, 因為我只係瘦面唔瘦身...我都唔想減肥, 但唔減唔得呀!!  )
    Amy : Thanks!!!  我年年廿二咋, 無大過呀 (死都唔認老! )
     

    Monique : Thanks!
     
    草菇老抽 : Thanks!!! 你之前問我整Bread個到, 其實我唔係唔想教你, 但過程都幾覆雜, 等我盡量抽一日得閒將個做法清楚咁post上網, 等你都可以係法國自己整香港特式波蘿包啦.... 密切留意!
    funny boy : Thank!!! 你個朋友有冇寫blog架...等我又去識下佢, 希望個個都過得開心快樂啦!!! Tino : Thanks!! 我知我好好, 好幸福呀,,, 祝你係2007 日日都開心快樂啦.. Happy New Year!  

    回覆刪除
  6. 我會等的, thanks!!!

    回覆刪除