2007年1月23日 星期二

wii,, 有冇人有呀?



請問有冇邊位BLOG友有買到呢個wii 玩呀?

好耐之前已經收過一則關於wii既 Email...見到既時候都好哇然, 科技如此新穎,, 竟然可以將打機螎入左好似現實生活咁.... 當時我心諗, 話就話有咁既idea姐... 都唔知幾時先會面世!

有興趣既朋友可以去睇下以下短片介紹:

http://www.youtube.com/watch?v=327f4hU1oVw&mode=related&search=

or

http://www.youtube.com/watch?v=FaUvbncE3Gk&mode=related&search=

點知.... 依家真係有得賣啦.... 可惜, 我身不在港, 未能得到最近消息, 亦唔太清楚此遊戲既實際功能&玩法..

只知道既係, 任天堂既遊戲機係我心目中係好玩過PS2/PSP..etc...

因為我既童年係任天堂年代.... 記得以前攬住一部紅白機走遍港台兩地 (因為平時係香港玩, 放暑假就攞埋去台灣玩), 連隨一大袋GAME... 重到死! 

我既至愛當然係孖寶兄弟, tennis, 戰機, 企餓滾蛋, 仲有唔少得大人同細路都啱既俄羅斯方塊啦... 但隨住時代既變遷, 都唔記得幾時開始, 無再玩任天堂.... 改玩GAMEBOY, GAMEGEAR... 一路再黎... 人越大, 似乎對再新既PS1, PS2, PSP都不大興趣....  就算買左部PSP返去, 都剩係識玩泡泡龍,, 似乎.... 我仲係停留係自己既年代!

但今日, 見到呢部任天堂出既wii...又再次令我心動啦.... 最近, 香港同事帶左幾本新雜誌過黎俾我睇, 見到介紹wii先知真係面世... 我就更加心急想買返部...  但我本身唔係HK, 又唔太清楚wii既性能... 驚魯惘托朋友買左後, 拎到過黎, 又係唔識玩....  所以想問下有冇人已經買左, 可唔可以話俾我知, 係咪真係咁好玩呢?  唔該晒!!!

好想買呢隻GAME玩呀...請問有冇人有玩緊呀?


沒有留言:

張貼留言