2007年1月2日 星期二

1月1日, 大家好!!!

尋日天公造美, 新既一年, 新既開始, 我同大少出去shopping, 開車經過一個好長既海濱公園, 成日都好想落車去行下, 但都無機會..


終於, 尋日我地泊好架車, 就行返轉頭去享受下被涼風吹埋身,凍凍地,  但個太陽又係背'隻'到好猛烈咁俾溫暖你,,個種感覺好舒服,, 最估唔到原來公園隔離其實係一個沙灘, 見到有d著黑袍既女人同d仔女係到海灘到玩水, 但佢地依然係照著住件黑袍落水囉?! 


同埋個到d人好鐘意係公園自己搭爐bbq,, 好攪笑架!! 即係你如果係維多利亞公園見到有人自己搭爐bbq, 你會唔會覺得好得意?  除左bbq外, 佢地仲會扎營, 我唔知佢地係扎黎過夜, 定係只係扎個營係到bbq, 好似有瓦遮頭咁呢?  不過唔同國藉都有唔同生活文化, 有機會, 我都想係公園bbq... 又或者試下係公園扎營訓一晚! 哈哈哈....



椰林樹影....



你睇下, 佢地係到扎營, 但隔離係馬路黎架!




呢個海濱公園都好長,,, 係到漫步都好舒服..




honey, i love u!!!




海灘, 好想晒太陽!!!




睇下d阿拉伯女人,,, 好騎呢呀!




好似無試過咁早黎Marina Mall, 呢個Mall個design都幾靚架, 又係好似個帳幕咁.



係呢到食飯, 好多時order個main course都無送既麪包咁好食!



呢個義粉影得好靚呀, 同埋都幾好味!


沒有留言:

張貼留言