2007年1月24日 星期三

西柚煙肉減肥餐 - Day 9

西柚煙肉減肥餐 - Day 9

好悶呀, 好悶呀.... 仲有3日咋.. 唔係唔想捱落去, 而係好似無乜進展, 都無心機再跟到咁足!

早餐 : 照舊... 唔該 (已經講到無氣!)

午餐 :

焗磨菇 + 焗三文魚 + 吞拿魚什菜沙律 + 西柚半個

條三文魚焗得過火得濟, 有少少乾! 失敗....

新鮮吞拿魚什菜沙律....

大少話 : 成世人都未試過日日都食咁清既lunch!

尋日好唔舒服, 因為感覺到就黎M到... 個肚焗住焗住... 而且又好累, 但又唔敢訓, 驚夜晚又訓唔著...  係咁上網睇呢樣, 睇個樣.... 上網搵關於wii既資料, 好想買... 諗住叫朋友幫我買, 再叫香港老闆過黎時幫我拎埋過黎.... 但大少話部機咁重, 唔好意思叫老闆抬過黎... 不如試下睇下呢邊有冇得賣... ...  OK, 咁今晚去睇下囉

食完晏時, 大少見我唔係咁開心,, 又係到扭計, 佢就入左廚房拔左一小碗Strawberry Cheese Cake Ice Cream....

初初我都唔肯食架, 但大少係咁叫我食一啖, 食一啖, 試下個味,,, 最後, 我咪食左囉...   嘩, 心情突然轉晴,,,

好好味呀!!!

兩個人食,都唔算食左好多姐...

今日好累, 同埋睇左遍夜訓既後果, 我決定今日十一點要訓... 我誓要踢走我對黑眼圈.... 所以今日會早D食飯.. 早D睇戲, 早D訓

Dinner  :

肉絲炒菜 + 炸雞膇 + 焗蒜蓉蝦 + 西柚半個

呢個雞膇係大少炸架... Yummy!!!

將蒜蓉鋪滿係蝦到, 再放入焗爐爐15 - 20 mins..好香好好味..


但呢餐食完係唔好飽肚, 大少仲誇張, 佢話食完好似無野落過肚!

之後我地食完飯, 揸車去左MALL 到睇有冇wii買啦... 搵左好耐, 終於見到啦......

好開心呀.... 但一睇個價錢...... 要2599 DHSSSSSSSSSS 呀... 成5457.9港紙呀.... 大佬, 香港炒得最勁都唔洗咁貴啦... 搶咩!!!!!    我唔制呀,, 好失望咁, 最後緊係無買到............ 唉, 點解杜拜呢到咁痴線... 你話貴幾百都算,, 貴成倍幾, 點買呀....

無著落, 大少又係到嗌肚餓, 又話要想食 Cinnabon, 又話想食 Apple Pie, 又話想食Cheese Cake... 攪到最後.. 我始終都堅守唔住....

雖然買左2件CAKES返黎... 但我只係食左三小啖... 大少就食左小半階咋....  heeeeeeeeeeeeeeeee 

最後, 我十二點就上左床訓啦, 我要繼續努力keep住呢個習慣!!!


沒有留言:

張貼留言