2007年1月9日 星期二

When I was a little girl...



2003 - NOV




2004 -mAY


 



2004 - ?


Dar Dar.... 原來同你不知不覺已經識左五年幾啦... 由我第一日去公司見工時, 第一個見到既人就係你, 當時我地互相望住對方... 大約三秒.唔通就係咁, 產生左好感?!   


一直以黎,, 你都好錫我... 雖然我地好少傾計食晏, 但一有機會, 你都會將你自己既私人既事同我分享,, 大家就好似有種好信得過對方既感覺,, 不過我就真係無諗過你會鐘意我....


有時望住你, 我都會突然問自己 " 點解你訓係我隔離既?" "點解你會攬住我既?" "點解你會做左我男朋友既?"


我係咪發緊夢呀?  我想呢世都唔醒呀...... 


5 則留言:

  1. yes ,,,,,, love story is this , everything cannot catch , coming & go out not our can control it ,  hey ! why you in dubai ??

    回覆刪除
  2. 嘻嘻 !! 無錯BB就係我個愛人啦!! 個稱呼係咪好肉酸 呢? 其實我同BB以前都係同事, 而我地亦經歷左好多野先可以係埋一齊, 呢d就叫做緣份... 好似我同你能夠係兩個唔同既地方下都可以做到朋友又可以傾計已經都係另一種緣份, 你話係咪? 我覺得依家我地應該好好地享受同自己相愛既人一齊, 因為明天事大家都不知暁, 何不珍惜現在一刻呢!!

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年1月9日 晚上9:34

    士蕉拔拔 : BB呢個名一D都唔肉酸,, 因為我同大少有時都咁樣互相稱呼架... 情人眼裡出西施麻.... 都不知幾sweet....我覺得你講既最後兩句好啱... "因為明天事大家都不知暁, 何不珍惜現在一刻呢!! "  有時候同情人有argue, 好多時都唔肯讓步... 但其實難得一齊已經係一種綠份..何必又在意個一啖半啖氣呢? 多謝你又提醒左我.. funny bog : 好同意你既講法, 好多野都唔係我地可以控制.... 越強求, 就可能越得唔到..  感情就係咁奇妙!  因為我大少係杜拜做野, 所以我咪係到倍佢, 照顧佢囉..  

    回覆刪除
  4. 咁你地有無諗住幾時結婚呀? 我同我老公識咗六年就"登登登登"啦~

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年1月16日 清晨5:41

    草菇老抽 : 係喎.. 我都未正式恭喜你添... 其實睇你個blog, 見你同你老公去睇婚紗展... 法國D婚紗係咪好靚呀?  我見你post上網個幾件都唔錯呀... 我地都好想抽時間去法國玩下...
     
    至於幾時結婚.. 應該都會過多一兩年後先, 至少等大少可以離開杜拜, 返香港定居再慢慢計劃啦... anyway, 多謝關心呀!!!!  

    回覆刪除