2007年1月18日 星期四

THANKS GOD!!! 我終於Login到入黎啦...

由尋日開始, 一直login唔到 Yahoo Blog....見到好多人留言俾我又覆唔到,,, 又要report返呢兩日既事& 減肥餐單進度... 真係心急死我啦...

最慘係無得上blog發表我既回應, 我尋日悶到發荒!!!

你地有冇人試過呀?

Anyway, Thanks GOD.... 終於上到啦!!!! YEAH!!!!

前幾日揸車出去買野,, 撞啱日落.... 係車到已經急不及待攞部相機出黎影.... 但影得唔清楚



大少就停低架車俾我影幾兩三張.... 我真係好鐘意影天... 影雲.... 好靚呀!!!


4 則留言:

  1. 嘩..乜靚得咁犀利,我係指d風景...hoho,當然你本人都好靚!!!

    回覆刪除
  2. 點解杜拜個天空比起香港果個相差咁遠既 !!!

    回覆刪除
  3. 嘩~我的天呀!!好彩冇妳個樣,如果唔係影響哂成張相,嘩哈哈~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年1月18日 上午10:45

    Sam : 成日係到攪事, 想死呀!!!! 士蕉拔拔 : 我諗最大原因係呢到地方大, 無咁多高樓大廈囉... 好靚架!!! Meeko : 呢到唯一值得我喜愛既就係呢到既天氣& 天景!  

    回覆刪除