2007年1月5日 星期五

年年廿二歲!!!

聽日就係我既大壽,, 呢幾年生日都會去旅行, 唔會留係香港過... 今年都係(一樣唔係香港過),, 不過只係留係杜拜....


大少好忙... 我無期望過佢會點樣同我去邊到慶祝... 可能只係好平淡咁係屋企煮餐飯食!  同左大少一齊後, 覺得日日都好似情人節, 好似生日咁... 因為我地實在好享受每一日相處既時刻,, 甚少嗌交, 成日都係糖痴豆咁一齊煮飯, 一齊去supermarket買野, 一齊去行街.... 可能因為呢邊唔似香港咁, 有好多朋友倍, 有好多唔同節目玩, 所以眼裡只有我同佢..... 咁既生活是好是壞, 好難去判斷?!   起碼, 呢一刻我係enjoy 既... 反而有時都會驚將來大家返去香港做野時, 再唔似依家咁恩愛..  一段關係能否長久, 無人可以預測, 只有時間去證明一切... 


有時好期待想快D返香港, 過返正常既生活, 大家有自己既事業, 平日約出去行街睇戲食飯... 六日同家人飲茶或者同朋友gathering... 到時, 我地既感情係咪可以如常咁好, 完全無問題呢?  好想快D去到呢一刻, 去證實我地既感情,, 其實我係一個好害怕面對環境既轉變既人,, 所以到時你要再俾多D愛心我呀!!!



Dar,,


Love me forever, ok?


yr Hon.


沒有留言:

張貼留言