2007年1月19日 星期五

杜拜風景..

由於我見好多朋友都好鐘意杜拜呢邊既景色。。。。 我就問大少搵左佢自己影既私人珍藏黎同大家分享下呀。。。

佢影出黎既效果仲靚過我。












5 則留言:

  1. ...................好令令啊

    回覆刪除
  2. 嘩, 真係影得好靚wor... 大少有無學過攝影ga... 佢係唔係用d好pro o既機影?

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年1月20日 下午1:43

    草菇老抽 : Thank You.. 大少話佢無學過,, 佢呢D相唔係用咩專業相機影... 只係用一部mobile - Sharp GX32既舊機... 但真係唔好睇小呢部電話仔,, 佢影出黎D相好多時正過DC... 你今次難得返香港, 記得都要影低D景同埋食物呀.... 第時可以睇返回味下麻.... Mug 師奶 : 多謝你既賞, 我會轉告大少知,,, haaaaa ,, 話左佢知, 佢好滿足咁回答左 : "唔, 多謝!"  

    回覆刪除
  4. 我明啦...我都有gx32, 唔怪之得咁靚啦!!!

    回覆刪除